Γλώσσες, Επικοινωνία και Διοίκηση Υπηρεσιών Εκπαίδευσης στο σύγχρονο κοινωνικό, οικονομικό και τεχνολογικό περιβάλλον

  • Ίδρυμα: ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

    Σχολή: Φιλοσοφική

    Τμήμα: Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας

    Πόλη: Θεσ/νίκη

    Είδος ΠΜΣ: Διατμηματικό ΠΜΣ

    Παρακολούθηση: Πλήρης

    Διάρκεια Φοίτησης (Εξάμηνα): 3

    Γλώσσα Διδασκαλίας: Ελληνική

    Επιστημονικά Αντικείμενα: Οικονομικά,Διοίκηση επιχειρήσεων,Τέχνες και Ανθρωπιστικές Επιστήμες

    ΦΕΚ (Αριθμός Τεύχους): 3766/τ. Β΄/3-9-2018

    Τέλη Φοίτησης: Με τέλη φοίτησης

    Ποσό Τελών Φοίτησης: 2100

    URL Ιστοσελίδας: http://dpms.frl.auth.gr/

    Λήξη (π.χ. 2024-2025): 2022-2023

  • Περιγραφή Μεταπτυχιακού:

    Αντικείμενο του Δ.Π.Μ.Σ. με τίτλο «Γλώσσες, Επικοινωνία και Διοίκηση Υπηρεσιών Εκπαίδευσης στο σύγχρονο κοινωνικό, οικονομικό και τεχνολογικό περιβάλλον» είναι η ανάπτυξη της έρευνας στα επιστημονικά πεδία της Διδακτικής της Γλώσσας, της Εκπαιδευτικής Γλωσσικής Τεχνολογίας καθώς και της Διοίκησης Υπηρεσιών Εκπαίδευσης και η κατάρτιση εξειδικευμένου επιστημονικού προσωπικού που θα μπορέσει να καλύψει υπάρχουσες και προβλεπόμενες κοινωνικές και αναπτυξιακές ανάγκες της αγοράς εργασίας.

    Κατηγορίες υποψηφίων που μπορούν να γίνουν δεκτοί για την παρακολούθηση του Διατμηματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Γλώσσες, Επικοινωνία και Διοίκηση Υπηρεσιών Εκπαίδευσης στο Σύγχρονο Κοινωνικό, Οικονομικό και Τεχνολογικό Περιβάλλον» είναι:

    1. Κάτοχοι τίτλων πρώτου κύκλου σπουδών Πανεπιστημίων και Τ.Ε.Ι. της ημεδαπής και
    2. Κάτοχοι τίτλων πρώτου κύκλου σπουδών ομοταγών Ιδρυμάτων της αλλοδαπής.

  • Απευθύνεται σε απόφοιτους των τμημάτων:

    Απόφοιτοι Α.Ε.Ι.
    Απόφοιτοι Τ.Ε.Ι.

  • Ειδικεύσεις:

    1. Διδακτική των Γλωσσών και Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες σε πολύγλωσσα και πολυπολιτισμικά περιβάλλοντα
    2. Διοίκηση Υπηρεσιών Εκπαίδευσης σε πολύγλωσσα και πολυπολιτισμικά περιβάλλοντα

  • Συνεργαζόμενα Τμήματα:

    Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής, Οικονομικών Επιστημών, ΑΠΘ

  • Σημειώσεις: