iStorm – Apple Premium Partner

Ημέρα Παρουσίασης:

Τόπος Εργασίας:

Ακαδημαϊκό Επίπεδο:

Προφίλ Επιχείρησης / Ερευνητικού Κέντρου

H iStorm Μ.Α.Ε. ανήκει στον Όμιλο Quest και είναι ο μοναδικός Apple Premium Partner (APP) στην Ελλάδα. Διαθέτει συνολικά 15 καταστήματα, τα 11 στην Ελλάδα και 4 στην Κύπρο. Οι καταναλωτές απολαμβάνουν ένα πρωτοποριακό μοντέλο καταστημάτων με υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση και υπηρεσίες. Αποτελώντας τον απόλυτο Αpple προορισμό, η iStorm προσφέρει μία oλοκληρωμένη αγοραστική εμπειρία. Τα καταστήματα iStorm δημιουργήθηκαν εξαρχής με στόχο να προσφέρουν στους fans των προϊόντων Apple – επαγγελματίες και ερασιτέχνες – αλλά και σε όσους θέλουν να γνωρίσουν τον μαγικό κόσμο της Apple από κοντά, μία εξαιρετική εμπειρία επικοινωνίας, εξυπηρέτησης και αγοράς, αντάξια της ποιότητας και της καινοτομίας που χαρακτηρίζει τα προϊόντα της Apple. Οι χρήστες των προϊόντων Apple θα βρουν υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση που ανταποκρίνεται στις προσδοκίες τους, ώστε να εξακολουθούν να είναι ικανοποιημένοι με τις επιλογές τους, διευρύνοντας συνεχώς τις δυνατότητές τους. Όσοι δεν ανήκουν ακόμα στην οικογένεια της Apple θα γνωρίσουν πώς η Apple καταφέρνει να συνδυάζει με μοναδικό τρόπο την τεχνολογία, την διασκέδαση, την παραγωγικότητα, την εκπαίδευση, την ενημέρωση, τη δημιουργικότητα και την επικοινωνία, καλύπτοντας τις καθημερινές ανάγκες του σύγχρονου ανθρώπου με τον πλέον φιλικό τρόπο.

Περιγραφή Θέσεων Εργασίας

Apple Sales Professional O/Η κατάλληλος/η υποψήφιος/α εντάσσεται στην ομάδα των Apple Sales Professionals της iStorm και θα είναι υπεύθυνος/η για: Την υποδοχή και άριστη εξυπηρέτηση των πελατών του καταστήματος σύμφωνα με τις προδιαγραφές της Apple Την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών της Apple & τη δημιουργία ευκαιριών πωλήσεων Την εξασφάλιση επάρκειας προϊόντων και ευταξίας του χώρου έκθεσης και αποθήκευσης των προϊόντων Τη διευθέτηση ταμειακών συναλλαγών και διαδικασιών Την ανάπτυξη πελατειακών σχέσεων προσφέροντας εξυπηρέτηση υψηλών προδιαγραφών Apple Certified Technician O/Η κατάλληλος/η υποψήφιος/α εντάσσεται στο τμήμα Service της iStorm στο και θα είναι υπεύθυνος/η για: Τη διάγνωση βλαβών και επισκευή προϊόντων Apple σύμφωνα με τις διαδικασίες της Εταιρείας και του κατασκευαστή Tο First Level Support σε θέματα Software Apple Customer Care Specialist O/Η κατάλληλος/η υποψήφιος/α θα ενταχθεί στην ομάδα εξυπηρέτησης πελατών της iStorm και θα είναι υπεύθυνος/η για: Την εξυπηρέτηση εισερχομένων κλήσεων πελατών Την εξυπηρέτηση και διαχείριση αιτημάτων πελατών μέσω εναλλακτικών καναλιών εξυπηρέτησης (email, chat , social media) Την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών & τη δημιουργία ευκαιριών πωλήσεων Τη δημιουργία και αποστολή προσφορών και την καταχώρηση παραγγελιών Tην εξυπηρέτηση και παρακολούθηση θεμάτων παραγγελιών (follow up calls & emails) Την ανάπτυξη πελατειακών σχέσεων προσφέροντας εξυπηρέτηση υψηλών προδιαγραφών

iStorm – Apple Premium Partner

Προφίλ Επιχείρησης/Ερευνητικού Κέντρου

H iStorm Μ.Α.Ε. ανήκει στον Όμιλο Quest και είναι ο μοναδικός Apple Premium Partner (APP) στην Ελλάδα. Διαθέτει συνολικά 15 καταστήματα, τα 11 στην Ελλάδα και 4 στην Κύπρο. Οι καταναλωτές απολαμβάνουν ένα πρωτοποριακό μοντέλο καταστημάτων με υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση και υπηρεσίες. Αποτελώντας τον απόλυτο Αpple προορισμό, η iStorm προσφέρει μία oλοκληρωμένη αγοραστική εμπειρία. Τα καταστήματα iStorm δημιουργήθηκαν εξαρχής με στόχο να προσφέρουν στους fans των προϊόντων Apple – επαγγελματίες και ερασιτέχνες – αλλά και σε όσους θέλουν να γνωρίσουν τον μαγικό κόσμο της Apple από κοντά, μία εξαιρετική εμπειρία επικοινωνίας, εξυπηρέτησης και αγοράς, αντάξια της ποιότητας και της καινοτομίας που χαρακτηρίζει τα προϊόντα της Apple. Οι χρήστες των προϊόντων Apple θα βρουν υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση που ανταποκρίνεται στις προσδοκίες τους, ώστε να εξακολουθούν να είναι ικανοποιημένοι με τις επιλογές τους, διευρύνοντας συνεχώς τις δυνατότητές τους. Όσοι δεν ανήκουν ακόμα στην οικογένεια της Apple θα γνωρίσουν πώς η Apple καταφέρνει να συνδυάζει με μοναδικό τρόπο την τεχνολογία, την διασκέδαση, την παραγωγικότητα, την εκπαίδευση, την ενημέρωση, τη δημιουργικότητα και την επικοινωνία, καλύπτοντας τις καθημερινές ανάγκες του σύγχρονου ανθρώπου με τον πλέον φιλικό τρόπο.

Ημερομηνία Παρουσίασης

02/04/2024

Θέμα Συμβουλευτικής Σταδιοδρομίας

Περιγραφή Θέσεων Εργασίας

Apple Sales Professional O/Η κατάλληλος/η υποψήφιος/α εντάσσεται στην ομάδα των Apple Sales Professionals της iStorm και θα είναι υπεύθυνος/η για: Την υποδοχή και άριστη εξυπηρέτηση των πελατών του καταστήματος σύμφωνα με τις προδιαγραφές της Apple Την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών της Apple & τη δημιουργία ευκαιριών πωλήσεων Την εξασφάλιση επάρκειας προϊόντων και ευταξίας του χώρου έκθεσης και αποθήκευσης των προϊόντων Τη διευθέτηση ταμειακών συναλλαγών και διαδικασιών Την ανάπτυξη πελατειακών σχέσεων προσφέροντας εξυπηρέτηση υψηλών προδιαγραφών Apple Certified Technician O/Η κατάλληλος/η υποψήφιος/α εντάσσεται στο τμήμα Service της iStorm στο και θα είναι υπεύθυνος/η για: Τη διάγνωση βλαβών και επισκευή προϊόντων Apple σύμφωνα με τις διαδικασίες της Εταιρείας και του κατασκευαστή Tο First Level Support σε θέματα Software Apple Customer Care Specialist O/Η κατάλληλος/η υποψήφιος/α θα ενταχθεί στην ομάδα εξυπηρέτησης πελατών της iStorm και θα είναι υπεύθυνος/η για: Την εξυπηρέτηση εισερχομένων κλήσεων πελατών Την εξυπηρέτηση και διαχείριση αιτημάτων πελατών μέσω εναλλακτικών καναλιών εξυπηρέτησης (email, chat , social media) Την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών & τη δημιουργία ευκαιριών πωλήσεων Τη δημιουργία και αποστολή προσφορών και την καταχώρηση παραγγελιών Tην εξυπηρέτηση και παρακολούθηση θεμάτων παραγγελιών (follow up calls & emails) Την ανάπτυξη πελατειακών σχέσεων προσφέροντας εξυπηρέτηση υψηλών προδιαγραφών

Τόπος Εργασίας

Θεσσαλονίκη, Αθήνα

Προφίλ Υποψηφίου

Ευρύτερο Επιστημονικό Πεδίο:

Ειδικότερο Επιστημονικό Πεδίο:

Ακαδημαϊκό Επίπεδο:

Ξένες Γλώσσες:

Προϋπηρεσία:

Στρατιωτικές Υποχρεώσεις: