4ο Συνέδριο DISCUSS LEARNING 2022   με θέμα: «Επαναπροσδιορίζοντας την εκπαίδευση εντός και εκτός σχολικής τάξης»

 5 Δεκεμβρίου 2022 στο ξενοδοχείο “Στράτος Βασιλικός”στις 2.30μμ

Το συνέδριο διοργανώνεται από την IDEC ΑΕ   και το Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ).

Ο στόχος του συνεδρίου είναι να αποτυπώσει τη νέα πραγματικότητα που αφορά τόσο τους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης όσο και τους γονείς & κηδεμόνες με παιδιά από το Δημοτικό σχολείο ως το Λύκειο.

Θα δοθεί παράλληλα έμφαση στην ηλεκτρονική μάθηση και τον ψηφιακό κόσμο, που συμπορεύονται με κάθε τι πρωτοποριακό.

Η συμμετοχή είναι δωρεάν και θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης.
Απαραίτητη η προεγγραφή μέσω της ιστοσελίδας του συνεδρίου.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΕΓΓΡΑΦΕΣ

ΔΗΛΩΣΤΕ ΤΩΡΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ

Το συνέδριο πραγματοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+.

IDEC ΑE
Ηρώων Πολυτεχνείου 96
18536 Πειραιάς
τηλ: +302104286227
web: https://www.idec.gr
email: irene@idec.gr

Ανακοίνωση για την Εκδήλωση "Μεταπτυχιακές Σπουδές στο ΑΠΘ", Τρίτη 20 Μαΐου 2025 (ΚΕ.Δ.Ε.Α.) Α.Π.Θ

Εκδήλωση Συμβουλευτικής "Σύνταξη Βιογραφικού Σημειώματος & Τεχνικές Συνέντευξης", Παρασκευή 9 Μαΐου 2025

Προκήρυξη Αγγλόφωνου Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Στρατηγικό Μάρκετινγκ (MSc in Strategic Marketing)» 2025-26

Προκήρυξη Πρόγραμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Διοίκηση Επιχειρήσεων – Master in Business Administration ΜΒΑ», 2025-26

Προκήρυξη υποβολής αιτήσεων για το Αγγλόφωνο ΠΜΣ «Εφοδιαστική & Διοίκηση Αλυσίδας Εφοδιασμού (Logistics & Supply Chain Management)»,2025-2026

ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΑΠΘ 2025

Εκδήλωση Συμβουλευτικής "Σύνταξη Βιογραφικού Σημειώματος & Τεχνικές Συνέντευξης", Παρασκευή 9 Μαΐου 2025

Βιωματικό εργαστήριο “Ψυχική υγεία και εργασία: Εξαλείφοντας το στίγμα»

Ενημερωτική Εκδήλωση Erasmus+ Πρακτική Άσκηση 2025 - 2026: υποβολή αιτήσεων και αναζήτηση φορέα υποδοχής

Ομαδικά Εργαστήρια Προετοιμασίας για Ημέρες Καριέρας ΑΠΘ 2025

Παρακαλώ πληκτρολογήστε τον όρο αναζήτησης: