ORamaVR_ Administrative Assistant

87 προβολές 12 Απρ 2021 1 χρήστης υπέβαλε αίτηση

Για να αποστείλετε το βιογραφικό σας, χρειάζεται να είστε συνδεδεμένοι στο Λογαριασμό σας! Πατήστε το ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ και στη συνέχεια επισυνάψτε το βιογραφικό σας & τη συνοδευτική επιστολή, τα οποία αποστέλλονται απευθείας στο e-mail που έχει δηλώσει η εταιρία.

Πληροφορίες Αγγελίας

Επωνυμία Επιχείρησης

ORamaVR

Αποστολή βιογραφικών έως

12 Μάι 2021

Κατηγορία
Αγγελίες ΓΔ
Επιστημονικό Αντικείμενο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες Βιολογία Διοίκηση Επιχειρήσεων Θετικές Επιστήμες Ιατρική Κοινωνικές Επιστήμες Οικονομικές Επιστήμες Οικονομικές και Πολιτικές Επιστήμες

Join the ORamaVR team: Job opportunity for Administrative Assistant

Business administration:

ORamaVR (www.oramavr.com) is a deep technology, spatial computing startup, innovating the field of med-ed-tech Virtual Reality (VR) training simulation authoring platforms. Our technologies are based on state-of-the-art research by world-renowned scientists team members. This research is turned into a novel, symbiotic VR authoring and simulation platform by our top engineers, medical professionals and business developers.

We are looking for an administrative assistant, based in Heraklio, Crete, to assist us in reaching the Healthcare, Smart Education and VR markets.

Job Description:

We are looking for an enthusiastic individual with business administration skills to coordinate our business tasks. A business administration, economics, humanities, science or medical background will be considered a major advantage.

Responsibilities:

  • Day to day business administration, organize our digital archive, assist in accounting procedures etc.
  • Propelling the company vision: understand the company’s overall goals and objectives according to the founders’ vision and ensure that what the team is working on helps getting closer to realizing that.
  • Offer support to the Business team. Typically reports directly to the Business Operations Manager.

 Skills & Requirements:

  • BSc or equivalent degree on a business administration, economics or medical related discipline or MBA or equivalent.
  • Fluency in English (written and spoken)
  • Flexible time schedule
  • Communication: flexible in processing communication with clients abroad.
  • Critical-Thinking: Being able to process the data in appropriate ways and make recommendations.
  • Attention to Detail.

Application:

  • If you would like to join our team to embark with us on our journey, then please send us your complete application, including your CV and a short motivation letter.
  • We take candidates into the recruitment process continuously and close the position down once we have found the right candidate.
  • To apply, email your application via email.

Για να αποστείλετε το βιογραφικό σας, χρειάζεται να είστε συνδεδεμένοι στο Λογαριασμό σας. Πατήστε το ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ και στη συνέχεια επισυνάψτε το βιογραφικό σας & τη συνοδευτική επιστολή, τα οποία αποστέλλονται απευθείας στο e-mail που έχει δηλώσει η εταιρία.

Δείτε σχετικές οδηγίες για τη συνοδευτική επιστολή και το βιογραφικό σημείωμα.