Ίριδα Κέντρο Γυναικών _ Logistics Coordinator

51 προβολές 11 Ιουνίου 2021

Για να αποστείλετε το βιογραφικό σας, χρειάζεται να είστε συνδεδεμένοι στο Λογαριασμό σας! Πατήστε το ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ και στη συνέχεια επισυνάψτε το βιογραφικό σας & τη συνοδευτική επιστολή, τα οποία αποστέλλονται απευθείας στο e-mail που έχει δηλώσει η εταιρία.

Θέση Εργασίας: Logistics Coordinator
Διάρκεια σύμβασης: Συμβόλαιο 6 μηνών με υψηλή πιθανότητα παράτασης
Αναμενόμενη ημερομηνία έναρξης: 01/07/2021
Είδος Εργασίας: Μερική απασχόληση, 4 ώρες/μέρα, (πενθήμερη εργασία)
Μισθός: 585€ μεικτά
Ωράριο εργασίας: 9:30-13:30
Επιβλέπεται και δίνει αναφορά: Chief Operating Officer
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη, Βενιζέλου 59
Προθεσμία υποβολής αίτησης: 21/06/2021
Ημερομηνίες συνεντεύξεων: 24 & 25/06/2021

Ίριδα Κέντρο Γυναικών
Το Κέντρο Ίριδα είναι μια κοινότητα που αποτελείται από περίπου 475 γυναίκες αντιπροσωπεύοντας πάνω από 36 διαφορετικές χώρες. Η ομάδα της Ίριδα δεσμεύεται να φροντίζει την κοινότητά μας και να παρέχει ένα ασφαλές μέρος για τις γυναίκες, ώστε να χτίσουν δίκτυα, να έχουν πρόσβαση σε υποστήριξη, να αναπτύσσουν νέες δεξιότητες και χόμπι.
Η θέση του/της Logistics Coordinator περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες που απαιτούνται για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία του τμήματος Logistics.

Κύρια καθήκοντα
➧ Οργανώνει και παρακολουθεί και διαχειρίζεται αποθέματα και ανάγκες παραγγελιών για όλα τα τμήματα
➧ Καταχωρεί παραγγελιοληψίες & τιμολογήσεις και τις παραδίδει στο COO στο τέλος κάθε μήνα
➧ Συντηρεί και ανανεώνει τα οικονομικά δεδομένα της επιχείρησης, καταχωρώντας αναγκαία έγγραφα στη βάση δεδομένων
➧ Συλλέγει μηνιαίους προϋπολογισμούς από όλα τα τμήματα και επικοινωνεί με COO για έγκριση
➧ Επικοινωνεί μέσω email, instant messaging και τηλέφωνο με πολλαπλές επαφές
➧ Επικοινωνεί με προμηθευτές και αξιολογεί προσφορές
➧ Λαμβάνει και διαχειρίζεται παραγγελίες και δωρεές από προμηθευτές και ευεργέτες/τριες αντιστοίχως

Προφίλ Υποψηφίου/-ας

Απαραίτητα
Πτυχίο Logistics ή οικονομικής κατεύθυνσης από ΑΕΙ, ΤΕΙ ή Κολέγιο
• Απαραίτητη προϋπηρεσία 2 ετών σε αντίστοιχη θέση
• Άριστη χρήση της ελληνικής και της αγγλικής γλώσσας
• Άριστος χειρισμός MS Office (ειδικά Excel)
• Οργανωτικότητα, συνέπεια, ευγένεια, επαγγελματισμός
• Μεθοδική, οξυδερκής σκέψη, με έμφαση στη λεπτομέρεια

Επιθυμητά
• Εμπειρία σε humanitarian logistics
• Μεταπτυχιακό
• Δίπλωμα οδήγησης

Τα βιογραφικά θα πρέπει να αποστέλλονται είτε στα ελληνικά είτε στα αγγλικά (αναφέροντας τον τίτλο της θέσης) στο email. 

 

Για να αποστείλετε το βιογραφικό σας, χρειάζεται να είστε συνδεδεμένοι στο Λογαριασμό σας. Πατήστε το ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ και στη συνέχεια επισυνάψτε το βιογραφικό σας & τη συνοδευτική επιστολή, τα οποία αποστέλλονται απευθείας στο e-mail που έχει δηλώσει η εταιρία

Δείτε σχετικές οδηγίες για τη συνοδευτική επιστολή και το βιογραφικό σημείωμα.